April 27, 2014

'Ber' Doodle

Posted by Lyla
Assalamualaikum.

Alhamdulillah berpeluang update sedikit blog sunyi ini.Alhamdulillah berkesempatan dan dipermudahkan Allah ana belajar melukis doodle. Selama ini memberi masa utk mengambil masa mempelajarinya, subhanallah rupanya sangat mudah. Benarlah peribahasa, hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. InShaaAllah selepas itu ana berazam akan melukis doodle2 yang bermanfaat buat sedikit perkongsian di laman sosial seperti IG dan FB.. Semoga usaha sedikit ini dinilai baik disisi Allah, agar tidak sia-sia ilmu yang sedikit ini. 


InShaaAllah akan ana post gambar-gambar dari IG ana ke blog ini, kerana penulisan panjang tidak lagi terdaya dek kesibukan yang panjang. 


Apapun nikmat ilmu yang Allah berikan, adalah rahmah dari Allah SWT, sedikit kelebihan atau kemampuan dari beberapa segi, adalah bertujuan digunakan untuk mendekatkan diri kepada Allah SWT. Semoga apapun daya, apapun ilmu kita gunakan sebaiknya, yang InShaaAllah membantu kita dan membantu orang lain, memberi manfaat buat orang lain ;


Daripada Jabir bin Abdullah bahawa Rasulullah S.A.W pernah bersabda maksudnya :

"Sebaik-baik manusia ialah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain." 

(Riwayat al-Baihaqi, Sahih al-Jami' al-Shaghir wa Ziyadatihi, al-Maktab al-Islami, cetakan ke-3, Beirut, 1408H, no:3289) 


Allahumma Aamin.. 

InShaaAllah...

0 comments:

Post a Comment

syukran jazilan.. =) komen anda amat dihargai

Sahabat...

.......

 

Cahaya Malam Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos